links boven

maandag 8 februari 2010

Garnstudio ~ DROPS Design



Dit is een fantastische site!
 Voor de liefhebber van haken en breien...
Op deze site zijn zoveel brei en haakpatronen te vinden, 
daar kan geen enkel blad tegenop....
Dus bij deze voor als je ff niet weet wat te doen....
daar vind je inspiratie genoeg....
Je kan zelfs elk haak of breipatroon uitprinten......
Ga aan de slag en maak wat moois...
Laat me weten, als je wat hebt gemaakt???
Of als je andere sites weet, waar je haak en breipatronen in het Nederlands kan vinden, hou ik me aanbevolen!
Het maakt niet uit van kleding tot aan een kleedje toe....
Zelf zou ik graag een dik kussen of een poef willen maken van Zpagettigaren...
Als iemand voor mij aan een goed patroon kan komen,
 hoor ik het graag????
En anders ga ik het gewoon zelf proberen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me