links boven

woensdag 13 november 2013

Polswarmers

Vandaag tussen de bedrijven door 
deze polswarmers gehaakt
naar aanleiding van het haakpatroon 
van 2 september 2010 op mijn blog!


Met de welbekende Fenna wol heb ik bij mijn vorige sjaal
bijpassende polswarmers gehaakt met haaknaald nr. 5


Eenvoudig, makkelijk en snel te haken!


Ik heb er ook nog duimpjes aangehaakt, 
zo is de duim ook lekker warm!

Beschrijving van de Duim:
1e  toer 4 schelpjes (zie haakpatroon) haken in het rond
2e toer in de losse van de vier schelpjes haakte ik 3 stokjes
3e toer vasten in het rond en af en toe een steek overslaan, zo sluit het mooier aan.

Het haakpatroon heb ik toen vertaald in het Nederlands.
Op het blog van Inkberry vind je het haakpatroon in het engels
 http://inkberryblue.blogspot.nl/2010/08/tah-dah.html

6 opmerkingen:

  1. Ohhh wat zijn ze mooi!Prachtige set zo bij elkaar!


    grtzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, wat goed! Heb je waarschijnlijk mooi je bolletjes opgemaakt...
    Het ziet er in ieder geval heel leuk uit!!
    Groetjes,
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRECIOSOS!!!
    ME ENCANTA EL COLORIDO.
    SALUDITOS

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your work and your colors are absolutly stunning!!
    I must explore your blog more - I would love to purchase a scarf and hand warmers!!
    Lovely!!
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me