links boven

woensdag 9 december 2015

Haakkalender

Wat is de Haakkalender 1.0?
Misschien hebben jullie er al van gehoord op Facebook
bij de Breiclub!
https://www.facebook.com/Breiclub.nl/?fref=ts


In de Haakkalender 1.0 vind je 26 Haakpatronen,
 verspreid over 365 dagen. 
Haak elke dag een stukje en dan heb je over een jaar een prachtige haakcollectie,
 waarbij je ook nog eens nieuwe dingen hebt geleerd!
 Er zijn patronen voor beginners,
 maar ook voor meer ervaren hakers. 
Er zijn leuke patronen bij in verschillende categorieën. 
Denk hierbij aan interieur, kinderen, kleding, 
accessoires en meer. 
Dus voor elk wat wils!



De Haakkalender 1.0 is ook het perfecte cadeau voor iedere haker, beginnend of ervaren.
 Er is geen jaartal aanwezig, dus je kunt gewoon starten in de maand waarin je je bevindt. 
Ideaal dus voor de aankomende feestdagen.




Levering:
De Haakkalender is inmiddels helemaal af! 
De actieprijs van de haakkalender is €17,95 en kan besteld worden in de Webshop van de Breiclub:
 http://shop.breiclub.nl/haakkalender


Inmiddels heb ik ook de Haakkalender
Het is een mooi boekwerk met leuke haakpatronen,
waar je elke dag een stukje uit kunt haken!
Ik zal er zeker binnenkort mee aan de slag gaan,
maar dat merken jullie vanzelf wel,
dan laat ik jullie zeker wel zien tegen die tijd!
Het is een leuke cadeautip voor de Kerst!


Hier alvast een Preview van de Haakkalender voor de liefhebbers!



Heel veel Haakplezier!
groetjes Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me