links boven

dinsdag 31 januari 2017

4 Seasons Cardigan CAL 2017

4 Seasons Cardigan

Ontwerp van Doris van der Waals
van www.hupsaa.nl


Deel 1 t/m 3

Ook ik dacht leuk vest, toen ik het zag.
Die wil ik ook gaan haken!
Dit vest is echt niet moeilijk.
Haakt heel makkelijk weg, als je bedenkt,
 dat ik vorige week woensdag ermee begonnen ben...


Met haaknaald nr. 4.5 mm haakte ik dit vest 
met het mooie gemeleerde garen 
Cortina  nr. 89 van Adriafil.
(50% Wol, 40% Acryl, 10% Alpaka)
90 meter op 1 bol van 50 gram



De wol van Adriafil is ook in Nederland verkrijgbaar... 
Volg deze link voor de adressen....


Ik vertelde jullie pas geleden ook al 
over deze CAL op mijn blog,
Zie blogbericht:

Het Haakpatroon bestaat uit 4 delen, 
elke week te downloaden bij
Breigarenkopen.nl
Het laatste, dus 4e deel is deze week
 voor het laatst gratis te downloaden,
daarna moet je voor het patroon betalen.


Vind je een haakbeschrijving lastig, 
dan zijn er ook Youtubefilmpjes van
dit gehaakte vest! 
De filmpjes zijn erg goed te volgen, 
voor mij een stuk duidelijker...

Deel 1:



Deel 2:



Deel 3 :


Nu nog deel 4 van de 4 Seasons Cardigan
de Afwerking, de Finishing Touch:
Een boordrand van 7 a 10 cm
    wordt vervolgd....

Haakgroetjes van een
verwoest haakliefhebster....

Lindevrouw

6 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super, het zit je als gegoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joke, hoe valt dit vest qua maat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij mt 40 - 42 ik haak hem zo groot mogelijk totdat hij past. Met wat dikkere wol en haaknaald 4.5

      Verwijderen
  3. Leuk zeg
    Ik heb er ook twee gehaakt hahaha
    Zooo leuk patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohhh wat lief dat je mij benoemd in je blog. Voel me vereerd. Even ter aanvulling. Het patroon is te koop op www.hupsaa.nl voor een ieder die hem ook graag wilt haken.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me